بهترین زمان مصرف قهوه فوری موکا


گانودرما نام یک قارچ داروئی است که به دلیل خاصیت‌های بی‌شمار و مهمی که دارد به «پادشاه گیاهان» در سطح جهانی معروف است.

به همین دلیل قارچ گانودرما برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه آقای بیز به صورت قهوه تولید و مورد استفاده قرار گرفته ‌است.

قهوه موکا با قارچ گانودرما یکی از مشهورترین انواع قهوه در دنیا به شمار می‌رود. یکی از مزیت‌های مهمی که این ترکیب فوق‌العاده دارد؛ این است که شما با نوشیدن آن می‌توانید انرژی بالایی را در روز تجربه کرده و همچنین حس خواب‌آلودگی و خستگی روزانه را از بین ببرید.

فروشگاه آقای بیز بر اساس سیستم سلامت محور بوده و قهوه فوری موکا گانودرما را به صورت کاملا ارگانیک و با بالاترین کیفیت تولید و عرضه می‌نماید.

خرید قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب با قهوه موکا با قارچ گانودرما بیشتر آشنا شوید.

با قهوه موکای گانودرما طعم خیال را به سلامت بنوشید.
رزش غذایی قهوه گانودرما موکا

اگر به دنبال کالری قهوه گانودرما هستید، لازم است بدانید که این نوشیدنی شکر (گلوکز) ندارد و هر فنجان قهوه گانودرما تنها ۱۲ کیلو کالری دارد.

این نوشیدنی با داشتن مواد موثر و فعالی مثل سدیم، آهن، منیزیم، کلسیم، پتاسیم، ویتامین A، ویتامین‌های گروه B، ویتامین D، پروتئین و چربی‌های غیر اشباع می‌تواند بسیاری از نیازهای بدن شما را تامین کند. در ادامه قصد داریم تا مهم‌ترین خواص قهوه فوری موکا گانودرما را معرفی کنیم.

قیمت قهوه فوری موکا گانودرما دکتر بیز

نحوه مصرف قهوه فوری موکا گانودرما با قارچ گانودرما


نحوه مصرف کافه موکا با قارچ گانودرما بسیار راحت و فوری بوده و افراد میتوانند این محصول را در محیط کاری نیز بدون اتلاف وقت تهیه و میل کنند. تنها کافیست یک بسته از قهوه فوری موکا گانودرما را داخل فنجان قرار داده و آب جوش به آن اضافه کنید و پس از بهم زدن محتویات داخل فنجان قهوه گانودرما موکا را میل کنید. هم چنین علاقه مندان میتوانند چند دقیقه ای صبر کرده و شکل خامه ای و یخ کرده این قهوه را بنوشند که طعم و مزه ای بی نظیری را خواهد داشت. با توجه به ترکیبات مختلف قهوه فوری موکا همراه با پودر قارچ گانودرما، در طعم های مختلفی عرضه می شود که به صورت زیر می توان بیان کرد:

ترکیب با 285 میلی لیتر آب: طعم قهوه ملایم
ترکیب با 225 میلی لیتر آب: طعم قهوه فوری
ترکیب با 170 میلی لیتر آب: طعم قهوه تلخ

قهوه گانودرما موکا بیز
ترکیبات قهوه فوری موکا گانودرما

ترکیبات گانودرما نوع موکا شامل پودر کاکائو (کوکوآ، کاکائوی پخته شده به روش خاص)، پودر قهوه عربیکا، پودر گانودرما، پودر شکر، لوسیدوم و شیر خشک بدون چربی می باشد. ترکیبات قهوه موکا گانودرما با بهترین کیفیت و بهره مندی از تکنولوژی به روز تهیه و تولید می گردد و بدون محدودیت برای بیماری های خاص مورد مصرف واقع می شود. قارچ گانودرما دارای تری ترپنوئید ها و اسیدهای آمینه بوده و متابولیسم بدن بدن را به تعادل می رساند. به گونه ای میتوان گفت گانودرما لوسیدوم از سالیان بسیار دور و طولانی در طب سنتی ژاپن و چین مورد بهره برداری واقع بوده است و در عصر جدید با بهره برداری از فرآورده های آن از تمامی فواید و خاصیت های بی نظیرش بهره مند می شوند. در خرید موکا گانودرما ابتدا اطلاعاتی از کیفیت ترکیبات استفاده شده در تولید آن به دست آورده و با توجه به قیمت قهوه گانودرما موکا اقدام به تهیه آن نمایید.
فواید یا خواص قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

درمان آکنه و جوش صورت

سم زدایی و پاک سازی بدن

تقویت سیستم ایمنی بدن

جوان سازی پوست

تقویت و افزایش رشد مو و ناخن

درمان ریزش مو

کنترل دیابت و قند خون

افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن و کمک به لاغری و کاهش وزن

ضد پیسی یابرص پوست

بهبود عملکرد غده ی تیروئید

درمان سردردهای شدید میگرنی

خاصیت ضد ویروسی جهت پیشگیری و درمان بیماری ایدز

افزایش تعداد گلبول های سفید خون برای پیشگیری و درمان انواع سرطان

ضد استرس، اضطراب و افسردگی

کاهش کلسترول خون و نرمال کننده فشار خون

قهوه فوری گانودرما موکا بیز

کاهش خطر ابتلا به بیماری های کبد مانند هپاتیت B، کبد چرب و سیروز کبدی
خرید قهوه فوری موکا با قارچ گانودرما در وبسایت اقای بیز
قهوه موکا با قارچ گانودرما در بسته‌های 20 عددی از محصولات پرطرفدار در فروشگاه ما محسوب می‌شود. این محصول باکیفیت را می‌توانید به راحتی از طریق همین صفحه، تهیه و خریداری نمایید.
خرید قهوه موکا گانودرما بیز
برای خرید قهوه موکا با قارچ گانودرما ابتدا آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و سپس تعداد محصول را مشخص کنید. در ادامه با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز از طریق درگاه بانکی می‌توانید محصول را خریداری کنید. شما عزیزان پس از ثبت سفارش، می‌توانید محصول خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید.


[ بازدید : 13 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 26 مرداد 1402 ] [ 9:32 ] [ مهدی ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]