چند ایده مختلف برای تم دندونی پسرانه ساده


یکی از مهم ترین جشن هایی که در کشور ایران گرفته می شود، جشن دندونی فرزند می باشد. جشن دندونی زمانی گرفته می شود که نوزاد اولین دندان خود را در می آورد.

جشن دندونی چیست و تم های مناسب برای آن



جشن دندونی در کشور ایران یکی از مهم ترین جشن ها می باشد. این جشن وقتی گرفته می شود که فرزند اولین دندان خود را در بیاورد. در این لحظه، پدر و مادر آن فرزند باید جشن را برای فرزند خود بگیرند. پدر مادر های ایرانی معتقدند که گرفتن این جشن باعث می شود تا فرزند دندان های بعدی خود را به راحتی و بدون درد در بیاورد. به همین دلیل این جشن را بسیار ضروری می دانند.

جشن های دندونی یعنی چه؟

در آمدن اولین دندان نوزاد، اتفاق خیلی مهمی برای هر پدر و مادری می باشد. اولین دندان های نوزاد در حدود 6 ماهگی تا یک سالگی در می آیند. اما ممکن است در برخی کودک ها این عمل به تعویق بیفتد و حتی ممکن است دندان های نوزاد زود در بیایند. وجود برخی بیماری ها در نوزاد می تواند علت این باشد که دندان های نوزاد دیر در بیایند. به همین دلیل تعجبی ندارد که در آمدن دندان های نوزاد به موقع، چقدر برای همه پدر و مادر ها مهم و خوشحال کننده می باشد. آنها برای این عمل جشنی را ترتیب می دهند و اسم آن را نیز می گذارند جشن دندونی نوزاد. و در این روز بسیار مهم شادی خود را با دیگران تقسیم می کنند. البته لازم به ذکر می باشد که این جشن نیز باید نکاتی را داشته باشد تا جشن خوبی از آب در بیاید. برای مثال انتخاب تم مناسب برای جشن، یکی از نکات خیلی مهم است.



تم جشن دندونی پسرانه چیست؟

این جشن یکی از جشن های جالب در کشور ما می باشد. این جشن باید دارای آداب و رسوم مشخصی باشد. منظور از تم جشن دندونی، همان ایده ها و چگونگی چیده شدن خوردنی ها و تنقلات، و چگونگی تزیین اتاق و وسایل تزئینی می باشد. برای مثال، اگر شما از وسایل تزئینی آبی رنگ برای تزئین خانه استفاده کنید، و حتی کیک جشن دندونی را به رنگ آبی سفارش داده یا بپزید، به اصطلاح می گویند که شما از تم آبی برای این جشن استفاده کرده اید. در تم تولد دندونی پسرانه معمولاً از رنگ های پسرانه استفاده می شود. برای رنگ تم های پسرانه می توان از رنگ های روبرو استفاده کرد: آبی، سبز، زرد، سفید، نیلی، سرمه ای، آبی آسمانی، آبی نفتی، طوسی و… معمولاً کیک هایی که برای جشن های دندونی سفارش داده می شود، به شکل دندان می باشند اما شما می توانید از شکل های دیگر هم استفاده کنید.



چگونه تم دندونی نوزاد پسر را انتخاب کنیم؟

مردم ایران معتقدند که گرفتن جشن برای اولین دندان کودک خود، باعث می شود تا دندان های دیگر فرزندشان به زودی و بدون درد در بیایند. همانطور که در مطالب بالا گفته شد، تم های دندونی پسرانه می تواند از رنگ های مختلفی برخوردار باشد. شما می توانید با توجه به رنگ مورد علاقه فرزند خود، رنگ تم دندونی برای پسر خود را انتخاب کنید. البته لازم به ذکر می باشد که تم جشن دندونی تنها به معنی یکرنگ بودن وسایل ها و یا کیک نیست. منظور از تم به معنی چگونگی چیدمان وسایل تزئینی و حتی خوراکی ها هم می شود. شما می توانید با سلیقه خود و کمی تفکر درباره انتخاب تم، بهترین تم های جشن را انتخاب کنید و وسایل مورد نیاز را تهیه کنید و آن تم مورد نظر را عملی کنید. شما حتی می توانید با رفتار های کودک خود بفهمید که به کدام رنگ علاقه دارد، و با توجه به آن تم مناسبی را انتخاب فرمایید.



نکته های مهم برای انتخاب تم های دندونی پسرانه

برای انتخاب تم مناسب برای جشن، باید به برخی نکته ها توجه کنید. از جمله این نکته ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

· رنگ

سعی کنید از رنگ های مرده در تزئینات خود زیاد استفاده نکنید. اگر برای فرزند پسر خود جشن دندونی میگیرید، سعی کنید از رنگ های پسرانه مانند آبی و سبز استفاده کنید و اگر برای فرزند دختر خود جشن می گیرد از رنگ های دخترانه استفاده کنید. برای مثال صورتی و یا بنفش از جمله رنگ های پسرانه می باشند.

· تزئینات

در وسایلی که می خواهید برای تزئینات بگیرید، همیشه شیک و ساده بودن را در نظر بگیرید. سعی کنید زیاد از وسایل پر زرق و برق در این جشن استفاده نکنید. همچنین در میان رنگ های وسایل تزئینی خود از رنگ سفید هم استفاده کنید تا فضا از حالت یک رنگی در بیاید و جشنی ساده و شیک را برنامه ریزی کنید.



نکته های مهم برای جشن دندونی

در جشن های دندونی وجود برخی المان ها ضروری می باشد و اگر آنها موجود نباشند، در واقع جشن ناقصی از آب درمی آید. از جمله این المان ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

· آش دندونی

مردم ایران یک نوع آش مخصوص را برای جشن دندونی تهیه می کنند. مواد لازم برای پخت این اش عبارتند از: نخود، لوبیا، گوشت، پیاز، پودر دارچین، عدس، جو، گندم، برنج، پیاز داغ و نعنا داغ.

· کیک دندونی

کیک در این جشن از اهمیت بالایی برخوردار است. معمولاً طرح روی این کیک به شکل یک دندان درست می شود.

· گیفت یا یادبود دندونی

شما باید چیزهایی را برای یاد بود از جشن خود تهیه کنید.

· کارت دعوت جشن دندونی

لازم است که برای مهمان ها کارت دعوت با طرح جشن دندونی تهیه و بفرستید.

· کادوی جشن دندونی

مهمان ها می توانند با خود کادوهایی را به عنوان هدیه تهیه کنند و بیاورند.



خرید تم دندونی پسرانه از فروشگاه سرزمین تولد

دست شما در انتخاب تم جشن فرزند خود به کلی باز است. یعنی شما می توانید با استفاده از قدرت خلاقیت خود، تم های مختلف شیکی را انتخاب و عملی کنید تا حتی از تم های موجود در بازار هم زیباتر و شیک تر باشند. اما ممکن است در بعضی اوقات که نمی توانید تم جشن را خودتان تجسم و انتخاب کنید، نیاز به کمک داشته باشید. اما نگران نباشید، زیرا برای این مشکل هم چاره ای وجود دارد. برخی فروشگاه های تم های دندونی پسرونه، فروش تم دندونی پسرانه شیک دارند. شما می توانید اگر ایده ای برای تم جشن دندونی فرزند خود پیدا نکردید و یا حتی وقت نداشتید که به این مرحله از جشن بپردازید، به فروشگاه ها مراجعه کرده و از آنجا انتخاب کنید. قیمت تم دندونی پسرانه هم بالا نمی باشد و به راحتی می توانید به خرید تم جشن دندونی پسرانه فرزند خود بپردازید.



چند ایده مختلف برای تم دندونی پسرانه ساده

شما می توانید با سلیقه خود تم جشن دندونی فرزند خود را به زیبایی انتخاب کنید و به خرید وسایل آن بپردازید. اما ما اینجا برخی ایده ها را به شما راهنمایی می کنیم تا در انتخاب این تم کمک تان کنیم.

· تم آبی، زرد

یکی از تم های جشن دندونی که طرفداران بسیاری دارد، تم آبی زرد است. البته لازم به ذکر است که منظور از تم آبی زرد فقط استفاده از رنگ های آبی و زرد نیست. در همه تم ها رنگ سفید وجود دارد که رنگ های دیگر زیاد چشم آدم را نزنند.

· تم آبی، سبز

یکی دیگر از تم های پرطرفدار، تم آبی سبز است. شما می توانید وسایل های تزئینی خود را از دو رنگ آبی و سبز تهیه کنید تا این تم خاص را عملی سازید.

· تم سبز، سفید

در این تم شما می توانید کیک جشن را از رنگ سفید و وسایل تزئینی را از رنگ سبز و سفید تهیه کنید.

· تم زرد، سفید

این تم را هم مانند تم بالا می توان عملی کرد و کیک را از رنگ سفید و تزئینات را از رنگ زرد و سفید تهیه کرد.



مراحل برگزاری جشن دندونی

برای اینکه شما یک جشن تمیز و بدون دردسر را عملی کنید. باید برخی مراحل را انجام دهید. از جمله این مراحل ها می توان به این موارد اشاره کرد: نوشتن لیست مهمان ها، شما باید قبل از هر چیزی از تعداد مهمان ها اطلاع داشته باشید و به اندازه کافی خوراکی تهیه کنید. تهیه کیک: شما باید یک کیک مناسب را برای این جشن انتخاب و تهیه کنید. اجاره باند و پکیج نورپردازی: شما می توانید برای این جشن باند تهیه کنید و آهنگ بزارید و همچنین نورپردازی داشته باشید. تهیه آش دندونی: یکی دیگر از مهم ترین کار ها در جشن تهیه آش دندونی است. تم جشن: شما باید یک تم خاص را برای جشن انتخاب کنید و تزئینات را بر اساس آن تم انجام دهید. لباس جشن دندونی: شما باید برای فرزند خود لباس مخصوص جشن دندونی تهیه کنید. خوراکی های جشن: در این جشن باید خوراکی هایی را انتخاب کنید که ظاهرشان به جشن دندونی ربط داشته باشد.



چند ایده برای کیک جشن دندونی

همانطور که در مطالب بالا گفته شد، تهیه کیک جشن دندونی مهم ترین قسمت جشن است. شما باید کیکی را تهیه کنید که به جشن دندونی ربط داشته باشد. برای مثال می توانید روی کیک طرح یک دندان را استفاده کنید. و یا حتی می توانید خود کیک را به شکل یک دندان تهیه کنید. البته این کیک می تواند به طوری باشد که فقط به دندان ربط داشته باشد. برای مثال می توان روی کیک به جای خود دندان، طرح خمیر دندان را عملی کرد. و یا می توان طرح یک دندان که کنارش مسواک است را روی کیک عملی کرد.


[ بازدید : 6 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 27 آبان 1400 ] [ 13:27 ] [ مهدی ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]