هات چاکلت گانودرما برای چاقی


قهوه هات چاکلت گانودرما دکتر بیز یکی از محصولات وبسایت آقای بیز است که دارای خواص و فواید فوق‌العاده‌ای است. این نوشیدنی با دارای دارا بودن عصاره فراوری شده قارچ گانودرما در خود دارای طعم بسیار دلپذیری است؛ که ترکیبی خامه‌ای از شکلات و گانودرما است.

به دلیل استفاده از کاکائو کوکوآ در این هات چاکلت، این محصول فاقد کافیئن می‌باشد و برای افرادی که نمی‌‌توانند کافئین مصرف کنند نیز قابل استفاده است. این نوشیدنی گزینه‌ای مناسب برای بهبود کیفیت خواب می‌باشد چون خاصیت آرامبخشی دارد.

خرید هات چاکلت گانودرما دکتر بیز

هر بسته از این محصول دارای 20 ساشت پودر شکلات داغ می‌باشد. شما می‌توانید این کالا را در فروشگاه آقای بیز با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت هم به صورت آنلاین و هم به صورت تلفنی سفارش دهید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرد.
هات چاکلت گانودرما دکتر بیز

هات چاکلت گانودرما دکتر بیز در واقع نوشیدنی گرم با طعم لذیذ شکلات به همراه قارچ گانودرما لوسیدوم می‌باشد. این نوشیدنی ترکیبی فرموله شده از شکلات غلیظ و قارچ گانودرما به همراه خامه‌ای لذیذ است.

هات چاکلت یا شکلات داغ گانودرما می‌تواند جایگزین بسیار جذابی برای قهوه و چایی در ساعت متفاوت روز باشد. تمامی افراد خانواده می‌توانند از طعم بی‌نظیر این نوشیدنی لذت ببرند. همراه ما باشید تا با خواص شگفت انگیز این نوشیدنی بدون کافئین و پرطرفدار آشنا شوید.
هات چاکلت گانودرما چیست؟

هات چاکلت خوش طعم در حقیقت ترکیبی از گانودرما لوسیدم و کاکائو غلیظ در کنار خامه می‌باشد. این نوشیدنی حاوی ترپنوئیدها و اسیدهای آمینه بسیار مفیدی می‌باشد که در کنترل و درمان بسیاری از بیماری‌ها، موثر است.

هات چاکلت گانودرما هیچ کافئینی ندارد، بنابراین خبری از ترکیبات آداپتوژن و استرس زا در ترکیبات این نوشیدنی نیست.
قیمت هات چاکلت گانودرما بیز
خواص هات چاکلت گانودرما به خاطر وجود مقادیر بالایی از عصاره و پودر قارچ گانودرما لوسیدوم در این ترکیب می‌باشد. با جستجو کردن عباراتی مثل ganoderma benefits for body در موتورهای جستجوگر پیشرفته‌ای مثل گوگل می‌توانید به مقالات انگلیسی آکادمیک در رابطه با خواص این نوشیدنی برای بیماری‌های مختلف دسترسی پیدا کنید.
خواص هات چاکلت گانودرما

قهوه گانودرما هات چاکلت دکتر بیزدارای خواص بسیاری است که در این جا برای تان شرح می دهیم. هات چاکلت گانودرما برای لاغری بسیار مفید است و آن را در برنامه غذایی خود می توانید قرار دهید. هات چاکلت گانودرما دکتر بیز برای خانم ها و آقایانی که کیست و فیبروم دارند مفید است زیرا آن ها را از بین می برد. قارچ گانودرما تری ترپنوئید و اسیدهای آمینه دارد که آداپتوژن هستند. با خرید قهوه هات چاکلت گانودرما بیماری های زنان را درمان خواهید کرد و عفونت، قارچ و خارش های شدید بهبود پیدا می کنند. با مصرف این نوشیدنی از خونریزی شدید ممانعت می شود و با بازگشت انرژی به بدن حس خوبی به انسان دست می دهد.

کسانی که از بیماری های روده ای رنج می برند نیز می توانند برای خرید قهوه گانودرما هات چاکلت دکتر بیز اقدام کنند. این محصول هم چنین در درمان یبوست، بواسیر و هموروئید مفید است و زخم ها را سریع تر درمان می کند. اگر کم خونی دارید مصرف این محصول را به شما سفارش می کنیم زیرا آهن بالا و ویتامین سی زیادی در آن وجود دارد. اگر شیمی درمانی و یا پرتو درمانی می کنید گانودرما هات چاکلت مصرف کنید زیرا از عوارض شیمی درمانی و انواع اشعه ها در امان خواهید بود و تحمل بالاتری نسبت به تهوع و سرگیجه پیدا می کنید. قهوه گانودرما هات چاکلت دکتر بیز برای زیبایی پوست نیز مفید است و نوعی چاق کننده می باشد. فایده دیگر آن کاهش استرس و افسردگی می باشد زیرا فرمولی در تهیه آن به کار رفته است که آرامش دهنده می باشد و اغلب به این جهت برای خرید قهوه گانودرما هات چاکلت دکتر بیز اقدام می کنند.

هات چاکلت گانودرما

کافه هات چاکلت با قارچ گانودرما
خرید قهوه هات چاکلت گانودرما برای کودکان

کودکان بالای 6 سال برای درمان انواع بیماری ها به جز دیابت می توانند آن را مصرف نمایند، از جمله این بیماری ها می توان به نرمی استخوان، کمبود ویتامین سی، کمبود ویتامین دی، ریزش مو، ضایعات نخاعی، ضعف و بی حالی، بیش فعالی، مشکلات یادگیری، شب ادراری، کم کاری تیروئید، کبد چرب و … اشاره کرد. ایمنی بدن کودکان با مصرف این محصول بالا می رود و بدین ترتیب در برابر ویروس ها و بیماری هایی چون آنفولانزا، سرماخوردگی، اسهال و استفراغ ایمن می شوند. اگر کودکی آبله مرغان، سرخجه و یا اوریون گرفته باشد به دلیل پاکسازی کبدشان از طریق گانودرما، سریع تر درمان می شوند و بدن به ایمنی خواهد رسید.
اجزاء ترکیبی

کاکائو (نام لاتین کاکائو):فواید بسیاری دارد که از آن جمله می توان به طعم غنی آن اشاره کرد. کاکائو حاوی صدها ترکیب شامل پلی فنول هاست که نوعی آنتی اکسیدان هستند.

فیبر— یک بسته هات چاکلت با قارچ گانودرما برای هر وعده مصرف حاوی ۳gr فیبر است. گورمت هات چاکلت حاوی کاکائو همراه با گانودرماست که خود فیبر طبیعی دارد.
گانودرما لوسیدوم— که به آن قارچ رِیشی قرمز هم می گویند، و طعم ملایم آن طعم قهوه را عمیق تر کرده و فواید آن برای سلامت تقویت می شود.
قارچ گانودرما حاوی تری ترپنوئیدها و اسیدهای آمینو ست. این قارچ ها آداپتوژن یا سازش¬زا هستند.
خرید قهوه فوری هات چاکلت گانودرما دکتر بیز
گانودرما لوسیدوم هزاران سال در فرهنگ سنتی آسیای مورد استفاده قرارگرفته و معنی نام آن به زبان چینی قدرت معنوی است، اما ژاپنی ها به آن رِیشی به معنی پادشاه گیاهان می گویند.

عصاره مالت— عصاره مالت طعم شکلاتی سنتی هات چاکلت را حفظ می کند.
آیا می دانستید؟

بیش از ۷۰% کاکائوی جهان از غرب آفریقا تامین می شود، که بیشترین حجم مصرفی در صنعت تولید انبوه شکلات را پشتیبانی می کند.
درخت کاکائو تنها حدود ۱۰۰۰ دانه می دهد که با آن می توان ۲۰۰ گرم شکلات تهیه کرد.
غلاف کاکائو تقریبا هم اندازه آناناس بوده و حاوی حدود ۳۰ تا ۵۰ دانه است،
که با آن می توان هفت تکه شکلات شیری یا دو تکه شکلات تلخ آماده کرد.
محققان نشان داده اند که کاکائو حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است که مانع از ابتلا به سرطان می شود.
بعلاوه، کاکائو فرایند گوارش را تسهیل می کند.

فلاونوئید موجود در کاکائو برای سلامت شریان های سرخرگی مفید است.
بعلاوه، فلاونول ها می توانند به رقیق شدن خون در رگ ها و جلوگیری از انعقاد خون روی دیواره ها کمک کنند.
تحقیقات توسعه علوم انجمن آمریکا هم نشان داده که نوشیدن هات چاکلت کمک می کند تا بهتر فکر کنید.
فلاونوئیدهای موجود در این نوشیدنی جریان خون و اکسیژن به مغز را افزایش می دهند. از آنجا که دِمانس (زوال عقل) ناشی از کاهش جریان خون به مغز است، محققان معتقدند که با کمک این نوشیدنی می توان از آن جلوگیری کرد.
خرید هات چاکلت گانودرما دکتر بیز در وبسایت آقای بیز
محصولات گانودرما به محض ورود به بازار با طرفداران زیادی روبرو شد. همین موضوع باعث شد افراد سودجو با تولید و وارد کردن اجناس فیک به این بازار، امنیت خرید علاقه‌مندان به خطر بیوفتد.

فروشگاه آقای بیز یکی از نمایندگی‌های معتبر فروش محصولات آقای بیز در شهر‌های تهران و کرج است؛ که جهت خریدی امن و رضایت بخش برای کسانی که تمایل به تهیه این محصولات دارند، بخش فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کرده است.

شما می‌توانید با افزودن این محصول به سبد خرید آن را به صورت آنلاین سفارش دهید. یا جهت اطلاع بیشتر از قیمت هات چاکلت گانودرما و پروسه خرید با شماره تماس‌های موجود در وبسایت تماس بگیرید.


[ بازدید : 8 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 26 مرداد 1402 ] [ 11:18 ] [ مهدی ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]