قهوه ماسالا دکتر بیز برای لاغری


ماسالا یک نوشیدنی هندی بوده که دارای ادویه‌ها و گیاهان فراوانی در ترکیبات خود می‌باشد و پیشینه آن به 5 هزار سال می‌رسد. ترکیب چای ماسالا و قهوه گانودرما از محصولات جدید دکتر بیز است و فواید زیادی برای بدن انسان دارد.

ما در فروشگاه آقای بیز با بررسی و شناخت علاقه مردم نوشیدنی قهوه ماسالا با قارچ گانودرما را برای همراهان عزیز در بازار عرضه کرده‌ایم؛ و از نمونه ویژگی‌هایی که دارد می‌توانیم به رفع مشکلات زیادی در بدن اشاره کنیم.

این نوشیدنی با برند دکتر بیز برای افرادی که به زندگی سالم و دمنوش‌های طبیعی علاقه دارند، بسیار لذیذ بوده و با ترکیبات عالی که دارد، می‌توانند از فواید بالای آن نیز بهره ببرند.

خرید قهوه ماسالا گانودرما دکتر بیز

قهوه ماسالا در فروشگاه آقای بیز علاوه بر داشتن کیفیت بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار می‌باشد. برای مطلع شدن از خواص، کاربرد، قیمت و تمامی نکات محصول در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
قهوه ماسالا گانودرما چیست؟

قهوه ماسالا گانودرما یک محصول جدید از شرکت دکتر بیز است. این محصول که به تازگی روانه بازار شده در همین مدت کم علاقه مندان زیادی را برای خود دست و پا کرده و از همان ابتدا تولید به یکی از محبوب ترین محصولات دکتر بیز تبدیل شده است. اما واقعا دلیل این استقبال شدید مردم چیست؟ در پاسخ به این سوال می توان ترکیبات فوق العاده این محصول را به عنوان دلیل اصلی استقبال مردم از قهوه ماسالا گانودرما معرفی کرد. ترکیب قهوه گانودرما و ماسالا یک ایده بی نظیر است که نوشیدنی بی نقصی را نیز پدید آورده است. یک فنجان پر از بوی خوش ماسالا و خواص بی نظیر گانودرما چیزی نیست که هر کسی بتواند به راحتی از آن بگذرد. شما با نوشیدن یک فنجان قهوه ماسالا گانودرما نه تنها فقط یک فنجان نوشیدنی بلکه یک فنجان عطر، یک فنجان طعم، یک فنجان سلامتی و یک فنجان جوانی را خواهید نوشید. قهوه ماسالا گانودرما آمیزه ای بی نظیر از طب و فرهنگ مردم آسیاست. ترکیب قارچ روییده شده در شرق آسیا و ادویه هایی از قلب هندوستان برای شما یک لیوان فرهنگ، یک لیوان قدمت و یک اثر هنری بی نظیر را به وجود می آورد. راستی آیا تا قبل از این می دانستید که مردم شرق آسیا به گانودرما اکسیر جوانی نیز می گویند؟

قیمت قهوه گانودرما ماسالا بیز

طبع قهوه ماسالا گانودرما


اگرچه قهوه به تنهایی طبعی سرد دارد اما با توجه به ترکیبات تشکیل دهنده این محصول، می توان گفت قهوه ماسالا گانودرما دارای طبع گرم و خشک است.

خواص قهوه ماسالا گانودرما دکتر بیز

قهوه ماسالا گانودرما برای چی خوبه


ترکیبات قهوه گانودرما خواص شگفت انگیزی را به این محصول داده و برای تقویت سیستم ایمنی بدن، لاغری، پیشگیری و بهبود سرطان، بهبود دیابت و… مورد استفاده قرار می گیرد در ادامه به خواص قهوه ماسالا می پردازیم.
خواص قهوه ماسالا گانودرما dr.biz چیست؟

چای ماسالا یک نوشیدنی اصیل هندی است که قدمت چند هزار ساله دارد .ماسالا به معنی چای ادویه دار می باشد که از جمله ادویه های همیشگی ترکیب آن می توان به هل، دارچین، زنجبیل، میخک، رازیانه و فلفل سیاه اشاره کرد. حال این چای خوش طعم با عصاره ی قارچ پر خاصیت گانودرما ترکیب شده و پودر قهوه و اندکی شکر را با خود به همراه دارد که ساختاری خوش طعم و پرخاصیت به خود گرفته است که از جمله خواص آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تنظیم کننده قوی سیستم ایمنی بدن
بهبود تمام مشکلات مربوط به کبد
بهبود دستگاه گردش خون
بهبود سیستم عصبی مغزی و نخاعی
بهبود عملکرد قلب
لاغری و کاهش وزن
کاهش مشکلات مربوط به گوارش
دارای خاصیت ضد التهابی قوی
پیشگیری و بهبود انواع سرطان
فیبروم و مشکلات زنانه
درمان دیابت
بهبود مشکلات و دردهای قائدگی
انرژی زا
رفع مشکلات پوست و مو
تنظیم فشار خون
تنظیم کننده قند خون بدن
بهبود دهنده مشکلات خودایمنی
درمان زگیل تناسلی
درمان سردمزاجی
رفع مشکلات جنسی

قیمت قهوه ماسالا گانودرما دکتر بیز

قیمت قهوه ماسالا با قارچ گانودرما در وبسایت آقای بیز

در بازارهای مختلف معمولا قیمت‌ها به صورت نوسانی و روزانه تغییر می‌کند که این برای مردم عزیز صرفه اقتصادی ندارد.

فروشگاه آقای بیز با تثبیت قیمت‌ها و تغییر سالانه آن‌ها از نوسانات احتمالی جلوگیری می‌کند که تمامی افراد بتوانند از محصولات استفاده کنند.

خوشبختانه کمپانی دکتر بیز با درج قیمت محصولات روی بسته بندی قهوه ماسالا با قارچ گانودرما از سوء استفاده افراد جلوگیری کرده و در تثبیت بازار کمک شایانی کرده است.
قهوه ماسالا گانودرما دکتر بیز
قیمت قهوه ماسالا با قارچ گانودرما همان قیمت درج شده روی بسته بندی و 398000 تومان می‌باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه با تیم پشتیبانی آقای بیز در ارتباط باشید. و یا می‌توانید برای ثبت سفارش خود از طریق همین صفحه در وبسایت آقای بیز خرید خود را ثبت کنید.


[ بازدید : 54 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 26 مرداد 1402 ] [ 11:12 ] [ مهدی ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]