قهوه گانودرما دکتر بیز برای پیسی


بیماری‌‎های خودایمنی در گذشته چندان زیاد نبود و افراد به دلیل آرامش خاطری که داشتند، به چنین بیماری‌هایی مبتلا نمی‌شدند. اما طی سال‌های اخیر نظاره‌گر ابتلای افراد زیادی به بیماری‌های خود ایمنی به دلیل وجود استرس و فشار روحی روانی هستیم که تاثیرات منفی بسیاری بر بدن دارند.

ویتیلیگو یا پیسی نیز نوعی از بیماری‌های خود ایمنی است که در آن سلول‌های پوستی که ملانین یا رنگ‌دانه تولید می‌کنند، توسط سیستم ایمنی از بین می‌روند و ضایعات سفید بر روی پوست ایجاد می‌شود.

نوعی از قهوه به نام قهوه گانودرما برای درمان بیماری‌های خود ایمنی همانند؛ پیسی تست شده‌ است که نشان از بهبود این بیماری‌‌ دارد. یعنی افراد بیمار می‌توانند با استفاده از این قهوه بعد از مدتی درمان شوند.

در ادامه قهوه موکا گانودرما برای پیسی را معرفی می‌کنیم و همچنین به بررسی مزایا، مشخصات، مکمل‌ قهوه موکا گانودرما برای پیسی و… می‌پردازیم.

شما نیز می‌توانید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به طور کامل این محصول را بشناسید و جهت تهیه آن اقدام کنید.
پیسی ، بَرَص، لک و پیس یا ویتیلیگو (Vitiligo) :

پیسی یا ویتیلیگو یک اختلال تولید رنگدانه است. که حدود یک تا دو درصد جمعیت دنیا یا (۵۰–۴۰ میلیون نفر)، با آن درگیر هستند.

ملانین رنگدانه ای است که تعیین‌کننده رنگ پوست، مو و چشم است. این رنگدانه در سلولی به نام ملانوسیت تولید می‌شود. اگر تعداد ملانوسیت‌ها کاهش پیدا کند و یا ملانوسیت نتواند ملانین تولید کند رنگ پوست روشن‌تر می‌شود. در نتیجه لکه‌های سفید پوست در نواحی مختلف بدن ظاهر می‌شوند.

در بیماری لک و پیس هر قسمت از بدن ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرد. شايع‌ترين مناطق درگيری پوستي عبارتند از : صورت، گردن، چشم‌ها، کشاله ران ، نوک سینه‌ها، ناف، اندام تناسلی و زیر بغل.
نحوه اثرگذاری قارچ گانودرما بر پیسی و طریقه مصرف آن

در این ویدئو در مورد علت به وجود آمدن بیماری پیسی یا ویتیلیگو توضیح داده ایم و سپس نحوه اثرگذاری قارچ گانودرما بر روی این بیماری را شرح داده‌ایم. دیدن این ویدئو شما را با انواع قارچ گانودرما موجود در بازار و همچنین نحوه مصرف این قارچ آشنا می‌کند.
قارچ گانودرما چیست؟

قارچ گانودرما با نام علمی گانودرما لوسیدوم و نام های محلی لینگژی در چین و ریشی در ژاپن شناخته شده است. این قارچ از حدود ۲۰۰۰ سال پیش در شرق دور برای درمان بیماری ها و تقویت و سلامتی بدن مورد استفاده قرار می گرفته است.

این قارچ طعم مطلوبی ندارد و معمولا در چای و دمنوش ها اضافه می شده و به طور خام مورد استفاده قرار نمی گرفته است. رنگی قرمز متمایل به قهوه ای دارد و معمولا روی تنه ی درختان پوسیده یا درختان در حال مرگ می روید. در طول قرن ها بسیاری از مردم برای داشتن پوستی سالم تر، از محصولات طبیعی و ارگانیک بهره می برده اند.

امروزه این محصولات طبیعی در بسیاری از محصولات آرایشی استفاده می شود تا دغدغه های مردم را برای پوستی سالم برطرف کنند. با وجود استفاده ی گسترده از محصولات طبیعی، کشف یک ماده ی بیولوژیکی که تاثیر مطلوب و دلخواه ما را ایجاد کند به یک چالش تبدیل شده است. تاثیر قارچ گانودرما بر پیسی در آزمایشگاه ها مورد مطالعه قرار گرفته است. در این مقاله می خواهم به خواص قارچ گانودرما برای پیسی اشاره کنیم.
ترکیبات موکا
قیمت و خرید قهوه موکا گانودرما برای پیسی
قهوه دکتر بیز موکا متشکل است از ؛ پودر قهوه عربیکا، قارچ گانودرما، شکر و کافی میت.
طریقه مصرف قهوه فوری موکا

روزی یک ساشه از قهوه فوری موکا دکتر بیز را درون یک لیوان آبجوش حل کرده و میل کنید.

بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز قبل از صبحانه و به صورت ناشتا است.

البته درست است که بهترین زمان مصرف قهوه فوری موکا قبل از صبحانه است اما زمان مصرف قهوه گانودرما موکا می تواند هز زمان دیگری هم بسته به سلیقه شما باشد اما مسلما قبل از صبحانه جذب بهتری را شاهد خواهید بود.
قهوه موکا گانودرما برای پیسی را از کجا تهیه کنیم؟
تهیه مکمل اصلی یکی از دغدغه‌های افراد در زمان خرید است. به همین جهت انتخاب یک فروشگاه معتبر به شما کمک می‌کند تا بتوانید محصول اصلی را تهیه کنید. زیرا مصرف گانودرما فیک عوارض زیادی بر روی بدن دارد که جبران‌ناپذیر نیز می‌باشد.

قهوه موکا گانودرما برای پیسی و لیست قیمت محصولات دکتر بیز را می‌توانید از فروشگاه آقای بیز که یکی از معتبرترین نمانیدگی‌های توزیع این محصول است تهیه کنید.

همچنین این فروشگاه مشاوران و کارشناسانی را برای ارائه مشاوره رایگان در خدمت شما قرار داده است که می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه با آن‌ها در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان بهره ببرید.


[ بازدید : 13 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 26 مرداد 1402 ] [ 11:46 ] [ مهدی ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]