انجمن دیابت ایران و گانودرما


متأسفانه دیابت یکی از بیماری‌هایی است که امروزه بین عموم مردم رو به افزایش است.

دلیل به وجود آمدن این بیماری کاهش تولید هورمون انسولین در بدن توسط پانکراس است. از علائم دیابت می‌توان به تشنگی،خستگی و تکرر ادرار اشاره کرد.

دیابت دو نوع است که نوع یک بیشتر در کودکان و نوجوانان شایع است و نوع دوم بین بزرگسالان، که بیشتر به دلیل داشتن رژیم غذایی نامناسب و فشار عصبی به وجود می‌آید.

برای درمان و کنترل دیابت، عموما پزشکان قرص­ها و دار­وهای شیمیایی تجویز می­کنند که در طولانی مدت تاثیر خوبی بر بدن نمی­گذارند.

گانودرما یکی از مواد خوراکی ارزشمندی است که به دلیل خواص فوق‌ا­لعاده دارویی که دارد، می‌تواند تاثیر چشم‌گیری بر این بیماری بگذارد.

قهوه گانودرما برای دیابت یکی از محصولاتی است که به تازگی در بازار عرضه شده و ما در فروشگاه آقای بیز آن را با بالاترین کیفیت و مناسب­ترین قیمت، در اختیار مراجعین گرامی قرار می‌دهیم.

تاریخچه قارچ و قهوه گانودرما؛ قهوه گانودرما چیست؟

سابقه نوشیدن قهوه گانودرما بیز به دو هزار سال قبل و سابقه خوردن قارچ گانودرما به ۵۰۰۰ سال پیش برمی‌گردد. این قهوه که به نام‌های قهوه «قارچ لینگ زی» در چین و قهوه قارچ «Reishi» در ژاپن هم شناخته می‌شود خواص درمانی فراوانی دارد از کمک به بهبود روند خواب تا بهبود سطح انرژی بدن برای پاکسازی و عملکرد بهتر کبد. این قهوه نسبت به قهوه معمولی هم کافئین کمتری دارد و هم مواد مغذی بیشتری دارد. خواص درمانی کبد به خاطر همان قارچ گانودرما یا همان قارچ قرمز reishi است که یکی از مهم‌ترین عناصر آن را تشکیل می‌دهد.

قهوه گانودرما در حقیقت از عصاره و پودر قارچ قرمز و دانه‌های برشته شده قهوه تهیه می‌شود. گانودرما که عنصر اصلی و عامل خواص فراوان این قهوه است هم از قارچ Ganoderma lucidum به دست می‌آید که در چین باستان به «قارچ جاودانگی» مشهور بود. این قارچ در شاخه‌های درختان رشد می‌کند و بیشترین خاصیت قلیایی زمین را به خودش جذب می‌کند. در واقع از هزاران سال پیش اشراف زادگان چین باستان بر این باور بودند که قارچ قرمز کلید جاودانگی و عمر طولانی است و اتفاقا تا سال‌ها هم فقط طبقه ثروتمند جامعه اجازه داشتند از این قارچ استفاده کنند. خاصیت قارچ و قهوه گانودرما چیست؟ قارچ گانودرما حاوی بیش از ۲۰۰ عنصر به درد بخور برای سلامت بدن است که همین عناصر آن را به یک ماده غذایی بی‌نظیر برای افزایش سطح سلامت و ایمنی بدن تبدیل می‌کنند.
گانودرما چه نوع گیاهی است و خواص درمانی آن برای دیابت چگونه است؟

گانودرما نوعی قارچ غیر سمی است که در مناطق گرم و مرطوب رشد می کند و منبع اصلی رشد این قارچ، در آسیا می باشد. بیش از هزاران سال است از این قارچ به عنوان دارویی در طب سنتی در کشورهای آسیای شرقی استفاده می شود، قارچ گانودرما دارای قدمت 400 ساله زیستی می باشد و بیش از 80 گونه دارد که هرکدام از آن ها خواص دارویی مخصوص به خود را دارند.
گانودرما چه نوع گیاهی است و خواص درمانی آن برای دیابت چگونه است؟
گانودرما چه نوع گیاهی است و خواص درمانی آن برای دیابت چگونه است؟

این قارچ دارای رنگ قرمز بوده و از خانواده قارچ های غیر سمی می باشد، گانودرما از نوع قارچ های چتری بوده و بر روی چوب و تنه درختان رشد می کند. این گیاه در دسته گیاهان خودرو و وحشی قرار دارد، ، ولی از آن جا که این گیاه این روزها جنبه درمانی – تجاری پیدا کرده است، در مزارع پرورش قارچ نیز تولید می شود.


قیمت قهوه گانودرما برای دیابت

مزیت قهوه گانودرما برای درمان دیابت

از آن جایی که امروزه درمان های شیمیایی و استفاده از دارو های شیمیایی برای اغلب بیماری های رایج استفاده می شود، عوارض جانبی آن ها نیز روز به روز در حال افزایش است. بیماری دیابت از آن دسته بیماری هایی است که هیچ درمان قطعی ندارد و با مصرف دارو های شیمیایی و یا گیاهی، می توان از پیشرفت آن جلوگیری کرد. دارو های شیمیایی که برای بیماران دیابتی تجویز می شوند، به مرور زمان می توانند عوارضی مانند سکته های قلبی و مغزی را افزایش دهند. این دارو ها همچنین عملکرد سیستم متابولیسم و همچنین سیستم کلیوی را دچار اختلال می کنند و بیماری های دیگری را به وجود می آورند. مصرف پکیج درمان دیابت دکتر بیز تا حد زیادی عوارض دارو های شیمیایی را کاهش می دهد و با کاهش دادن میزان قند خون، مصرف دارو های شیمیایی را حداقل می رساند. قهوه گانودرما درمان دیابت را سریع تر می کند و با کاهش دادن عوارض جانبی دارو های شیمیایی، از بروز بیماری های کلیوی در بیماران دیابتی جلوگیری می کند. گانودرما درمان دیابت
ارزش غذایی قهوه گانودرما برای درمان دیابت
گانودرما یک نوع قارچ قرمز رنگ است که شکل ظاهری آن، پهن و بسیار براق می باشد. تاکنون بیش از ۸۰ گونه مختلف از قارچ گانودرما در طبیعت شناسایی شده است که همه ان ها خواص مشابهی دارند. این گیاه دارای ۴۰۰ نوع ماده مغذی مختلف است که مصرف آن به صورت قهوه گانودرما برای درمان دیابت، می تواند موجب تقویت سیستم بدنی و همچنین سلامت روان بیماران مبتلا به دیابت شود‌. پلی ساکارید ها و آنتی اکسیدان ها، از اصلی ترین مواد مغذی در این گیاهان هستند که به تنهایی برای درمان بیماری دیابت، معجزه می کنند. آدنوزین و آلکالوئید ها، از دیگر مواد مغذی در گانودرما هستند که در کنار دیگر مواد ارزشمند ترکیب این گیاهان، می توانند در بهبود دیابت نوع یک و دو موثر باشند. از دیگر مواد ارزشمند غذایی در این گیاهان، می توان به پتاسیم، پروتئین های ضروری، کلسیم، ویتامین های گروه B، فسفر و ویتامین های A، C، D و E اشاره کرد. قهوه گانودرما برای درمان دیابت علاوه بر دارا بودن تمام مواد مغذی ذکر شده، از کافئین و مواد دیگری نیز تشکیل شده است که برای افراد دیابتی موثر تر می باشد.
قیمت قهوه گانودرما برای دیابت در فروشگاه آقای بیز
حجم سفارشات شما، نوع و مدل قهوه‌ای که انتخاب می­کنید و پکیجی که برای درمان دیابت در نظر می‌گیرید از عواملی هستند که می­توانند بر قیمت نهایی تاثیر داشته باشند.

متأسفانه بعضی از افراد سودجو نمونه‌های غیراصلی و تقلبی را با قیمت­های متفاوت و گران‌تر به فروش می‌رسانند که باعث از بین رفتن اعتماد مردم می‌شوند.

ما در فروشگاه آقای بیز قهوه گانودرما برای دیابت را با بالاترین کیفیت از کمپانی بیز دریافت کرده و با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتری‌های عزیزمان قرار می‌دهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان درباره قهوه گانودرما بیز برای دیابت از طریق شماره تماس‌های موجود در سایت با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.


[ بازدید : 21 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 26 مرداد 1402 ] [ 12:32 ] [ مهدی ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]