طریقه مصرف قهوه لاته برای لاغری


نوشیدن یک قهوه خاص در کنار خانواده یا در آرامش و تنهایی می‌تواند حس و حال بهتری به شما بدهد. قهوه فوری لاته گانودرما دکتر بیز از قهوه‌های بسیار مقوی و پرطرفدار این روز‌ها میباشد. این قهوه دارای طبع سرد است و برای افراد با طبع گرم بسیار مناسب است.

این محصول به دلیل دارا بودن قارچ گانودرما در خود خواص فوق‌العاده‌ای پیدا کرده است. ازجمله این خواص می‌توان به بهبود کارکرد قلب و تنظیم فشار خون، تقویت سیستم ایمنی بخصوص در دستگاه تنفس، افزایش کیفیت خواب و غیره اشاره کرد.

شما می‌توانی به آسانی این محصول را از فروشگاه آقای بیز به صورت آنلاین سفاش دهید.
توضیحات
قیمت قهوه لاته گانودرما بیز
قهوه فوری لاته دکتر بیز همراه با قارچ گانودرما

DR.Biz Coffe Lattee With Ganoderma Extract

قهوه فوری لاته همراه با قارچ گانودرما ، قهوه عربیکا ، پودر شکر ، کافی میت

تعداد در بسته: 20 ساشت 18 گرمی

چگونگی استفاده: روزی 1 ساشت از قهوه گانودرما لاته را در 1 لیوان آب جوش خوب حل کرده و قبل از صبحانه میل نمایید.

مصرف برای زنان باردار و milkده ، افرادی که پیوند اعضا داشته اند ، افرادی که مشکلات قلبی و فشار خون بالا دارند با توصیه پزشک مجاز است.
خرید قهوه فوری لاته گانودرما دکتر بیز
ساخت کشور: ایران شرکت دکتر بیز

یک ساشت از قهوه گانودرما دکتر بیز حاوی 12 کیلو کالری انرژی ، قند 2 گرم ، چربی 0/4 گرم ، نمک 0/005 گرم و اسیدهای چرب ترانس 0/1 گرم می باشد.
خواص قهوه لاته گانودرما دکتر بیز

خواص قهوه لاته گانودرما دکتر بیز چیست؟

خواص گانودرما لاته بیشتر در گوارش خود را نشان می دهند. گانودرما لاته خواص جالب توجه بسیاری دارد؛ درمان رفلاکس معده ، زخم معده ، ورم روده و معده و لاغری از خواص لاته گانودرما هستند. حالا اگر باز هم برایتان سوال است که قهوه فوری لاته چه خاصیتی دارد یا قهوه فوری لاته برای چیست ادامه این بخش را از دست ندهید.
قهوه لاته گانودرما برای لاغری
خرید قهوه لاته گانودرما بیز
پودر قهوه لاته دکتر بیز

یکی از مهم ترین خواص قهوه لاته گانودرما تاثیر آن در لاغری و چربی سوزی است. قهوه لاته دکتر بیز ورم بدن را کاهش می دهد و این گونه شما را به سمت لاغری سوق خواهد داد. قهوه فوری لاته دکتر بیز برای لاغری از کافئین موجود در محتویاتش کمک می گیرد. حسن دیگر قهوه گانودرما برای لاغری این است که به شما انرژی لازم برای انجام فعالیت های ورزشی را می بخشد. طریقه مصرف قهوه لاته برای لاغری نیز کاملا مشخص است! روزی یک ساشه قبل از صبحانه‌.
کافه لاته با قارچ گانودرما برای چاقی

کافه لاته با قارچ گانودرما برای چاقی نیز فواید خاص خودش را دارد. برای مثال سوخت و ساز بدن را بالا می برد. همچنین شیر موجود در قهوه گانودرما لاته دکتر بیز موجب می شود تا کافئین آن نیز روی بدن تاثیر کمتری بگذارد. بنابراین برای افرادی که به دنبال مصرف قهوه با دوز کافئین کمتر هستند بسیار مناسب می باشد. از طرفی کافه لاته با قارچ گانودرما در رفع کمبود پروتئین های ضروری بدن، بسیار کمک کننده است. مصرف قهوه فوری لاته دکتر بیز به صورت روزانه، در پاکسازی و سم زدایی بدن بسیار موثر است. اگر از مشکلات دستگاه گوارشی از جمله رفلاکس معده رنج می برید گفتنی است که این قهوه فوری لاته همراه باپودرقارچ گانودرما یکی از نوشیدنی های پرفایده ای است که در بهبود و درمان رفلاکس معده بسیار عالی است. از دیگر خواص بی نظیر قهوه گانودرما لاته می توان به بهبود بیماری دیابت و به طور کلی تقویت کنندگی سیستم ایمنی بدن اشاره کرد.

قهوه فوری لاته گانودرما

عوارض قهوه فوری لاته دکتر بیز


عوارض قهوه فوری لاته دکتر بیز تنها در صورتی نمایان می شود که به استفاده بی رویه از آن بپردازید. کافه لاته با قارچ گانودرما یکی از محصولات پرطرفدار در دسته انواع قهوه گانودرما بیز می باشد. قهوه فوری لاته حاوی عصاره قارچ گانودرما و شیرخشک خواص درمانی بسیار زیادی هم دارد. هر بسته از قهوه فوری لاته حاوی قهوه مرغوب و پودر شده به همراه قارچ گانودرما و خامه می باشد. شما می توانید تمام این موارد را در یک فنجان آب جوش مخلوط کرده و در زمان استراحت و یا اوقات فراغت نوش جان کنید.

کافه لاته با قارچ گانودرما بهترین انتخاب برای سم زدایی بدن و پاکسازی کلی بدن است. همچنین خواص قهوه لاته گانودرما دکتر بیز در بهبود رفلاکس معده نیز تاثیر گذار است. از قهوه فوری لاته دکتر بیز برای چاقی نیز بهره می برند. ویژگی مهم دیگر آن است که درست کردن لاته دکتر بیز تنها به زمان کوتاهی نیاز دارد. اگر آب جوش دم دستتان باشد، در کمتر از پنج دقیقه یک قهوه لاته دلچسب خواهید داشت.
خرید کافه لاته با عصاره قارچ گانودرما
این محصول به محض ورود به بازار با طرفداران زیادی روبه‌رو شد. همین امر باعث شد تا افراد سودجو با فروش اجناس فیک، بازار خرید محصولات گانودرما را ناامن کنند.
قیمت قهوه لاته دکتر بیز
فروشگاه ما یکی از نمایندگی‌های ارائه فروش محصولات بیز در شهر‌های تهران و کرج است؛ که با راه اندازی فروشگاه آنلاین این امکان را فراهم کرده که علاقه‌مندان به محصولات شرکت بیز بتوانند با خیالی آسوده کالای مد نظر خود را سفارش دهند.

بسته‌های کافه لاته گانودرما دارای 20 عدد ساشت قهوه لاته گانودرما است. هر ساشت برای صرف یک فنجان از این قهوه مناسب می‌باشد.

شما می‌توانید با ثبت سفارش محصول مدنظر خود آن را در کم‌ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید. همچنین اگر علاقه‌مند به خرید این محصولات به صورت عمده هستید با شمارهای موجود در وبسایت تماس بگیرید.


[ بازدید : 23 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 26 مرداد 1402 ] [ 11:01 ] [ مهدی ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]